Първоначално публикувано от emo84
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
антифриз
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от victtorbg Покажи съобщениеМаркуча който влиза отдолу на радиатора го откачи от термостата и после го свали надолу за да изтече всичко.
Comment
-
Първоначално публикувано от emo84 Покажи съобщениеколега я кажи на снимката http://store.picbg.net/pubpic/B2/7B/...b77c50b27b.bmp от точка 1 или 2 (долу) да откача маркуча,а требва ли да е отворил термостата за да изтече всичко
Comment
-
Първоначално публикувано от victtorbg Покажи съобщениеОт т.1.Желателно е да е отворил термостата иначе няма да източиш всичко,но се пази да не се изгориш.
Comment
-
Първоначално публикувано от emo84 Покажи съобщениеда разбрах те и мерси много,само едно неми е ясно.Има някакви странни скоби на тези маркучи,как и с какво се свалят
---------- Post added at 22:59 ---------- Previous post was at 22:57 ----------
Първоначално публикувано от soldier_vl Покажи съобщениеЗависи от скобата някой са с болт, т.е. с права отверка, за другите нямам идея. Задължително го прави на студен двигател
Comment
-
ето ги скобите http://store.picbg.net/pubpic/34/A5/...6bf82634a5.JPG
http://store.picbg.net/pubpic/E9/C2/...1ee6f8e9c2.JPG
как се сваля тва чудо???
Comment
-
Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщениес клещи резачи късаш закопчалката и на мястото на скобата слагаш такава с винт.
Подпъхни с тъничка отвертка странично под горната част на закопчалката и ще се отвори156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
Bosch Motronic M2.10.4 MPFi
Comment
-
Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщениеи ще остане 1 квадратен метър кожа по двигателя. антифриза се сменя само на студен двигател.
Comment
-
Първоначално публикувано от victtorbg Покажи съобщениеИнтересно аз как все още имам кожа при положение,че сменям антифриза на загрял мотор.. безопасноста е на 1-во място. на всякъде пише системата да не се отваря докато е гореща.да не говорим че изпаренията са отровни и така температурата на двигателя може рязко да скочи.
точка
Comment
-
Това,че на някой му се е разминало и не си е счупил главата,изрязал пръстите или не си е свалил кожата,не означава,че е невъзможно!Когато се предупреждава за възможни опасности е редно да се вслушаме,а не да се правиме на герои!Смяната на антифриза на топъл двигател крие и друга опасност.Наливането на студения антифриз свива разко ризите на блока и е възможно блокирането на мотора.Рязкото изстудяване също не е благоприятно.Може да се получат и изкривявания и вътрешни напрежения,а от тях и скъсване на детайли!
Мислете преди да пишете простотии и да се правите на много печени!От такива самохвалковщини понякога и се умира.Не това е целта на раздела,а и на форума,като цяло!
За дърво сте!Хванала ви е жегата!
Що не се охладите с някоя студена бира!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеНаливането на студения антифриз свива разко ризите на блока и е възможно блокирането на мотора.Рязкото изстудяване също не е благоприятно.
Що не се охладите с някоя студена бира!
А за наливането си прав - добре е да се поизчака
А пък за студените бири си най-прав156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
Bosch Motronic M2.10.4 MPFi
Comment
-
Първоначално публикувано от Pepo Покажи съобщениеЕее, колега, става въпрос за източването
А за наливането си прав - добре е да се поизчака
А пък за студените бири си най-прав
Пък и victorbg не говори за изцяло студен двигател, а поне да спадне темп до <40 градуса. Така, че всички сте прави в случая, вече човека сам да си преценява. Аз лично бих изчакал около час преди да почна да източвам.
Comment
Comment